Projektowanie wizytówek i ich rozdawanie

Wiele firm opiera swoją reklamę na ulotkach i wizytówkach. Są one stosunkowo tanie w druku, więc praktycznie każda firma może sobie na nie pozwolić. Ale komu powinniśmy takie wizytówki dawać, by faktycznie przynosiły korzyści?

Projektowanie wizytówek robione z głową

projektowanie wizytówekPrzede wszystkim wizytówki dajemy potencjalnym klientom. Jeśli prowadzimy salon fryzjerski, powinniśmy taką wizytówkę wręczyć kobiecie. Dlaczego? Ponieważ one dużo częściej korzystają z tego typu usług. Gdy prowadzimy sklep z podstawowymi narzędziami do domu, lepszym odbiorcom będzie mężczyzna. Na pewno nie rozdajemy wizytówek przypadkowym ludziom na ulicy. Nie dajemy ich dziecku, zafrasowanemu studentowi czy poczciwej staruszce. Nawet jeśli ich wydrukowanie jest tanie, to nie znaczy, że mamy nimi szastać na prawo i lewo. Jeśli ktoś przychodzi i korzysta z usług naszej firmy, wówczas możemy mu ją wręczyć. Miło jest również zostawić kilka wizytówek na stoliku w poczekalni firmy, choć zazwyczaj ludzie je biorą, bo po prostu są. W każdej rzeczy musi być rozwaga. Tak samo projektowanie wizytówek musi przebiegać z głową. Nie umieszczamy tak wszystkiego co nam przyjdzie do głowy. Wizytówka ma być treściwa, subtelna i w odpowiednich do branży kolorach. Jeśli to salon fryzjerski, może być na niej jakaś fryzura, zdjęcie lokalu czy ciekawa grafika. Warto kogoś poprosić o stworzenie dobrej wizytówki, ponieważ to również nie jest takie proste. Najłatwiejszy jest za to druk wizytówek. Możemy po prostu je wysłać do firmy internetowej, lub oddać do specjalnej drukarni.

Tego typu punkty ma Kraków, Poznań czy Wrocław. Wizytówki to tak naprawdę oznaka dojrzałości. Ja z respektem traktuje ludzi, którzy takie posiadają. Wydaje mi się to dostojne i traktuje takich ludzi poważniej. Może to tylko wrażenie, ale skuteczne.  Ja polecam KRKwizytowki. Są naprawdę dobrej jakości.