Suwalskie hotele idealne na wczasy

W tym roku wraz z całą rodziną postanowiliśmy znaleźć ciekawe miejsce na wakacje. Po całym, pełnym zajęć roku chcieliśmy spędzić kilka letnich dni w uroczym i cichym miejscu. Po wielu konsultacjach rodzinnych, ustaliśmy już miejsce docelowe i zaplanowaliśmy swoją wycieczkę.

Wakacje w hotelu w Suwałkach

hotel suwałkiCelem naszej podróżny była północno-wschodnią Polska i wspaniałe, naturalne tereny, które były perłą polskich lasów, mokradeł i przyrody. Nasz hotel Suwałki i cała okolica, która znajdowała się wokół tego wspaniałego miejsca, sprawiły, że poczuliśmy się naprawdę wspaniale. Zatrzymaliśmy się w bardzo spokojnym, lecz nowoczesnym hotelu, który cenił sobie komfort i wygodę gości. Do dyspozycji mieliśmy przestronne, klimatyzowane wnętrza z nowoczesnym wyposażeniem i ciekawymi aranżacjami wnętrzarskimi. Gdy chcieliśmy zrelaksować się po pełnym wrażeń dniu, korzystaliśmy z bogato wyposażonej strefy spa wraz z wieloma ciekawymi i różnorodnymi systemami saun i basenów. Mój mąż często korzystał z dobroci hotelowych saun, ja natomiast kilkukrotnie zdecydowałam się na zabiegi pielęgnacyjne w strefie spa oraz relaksujące masaże. Nasze dzieci z nieukrywaną radością chętnie korzystały z zabaw w basenie. Hotelowa restauracja działała wspaniale. Za każdym razem podawano nam perfekcyjnie przygotowanie potrawy, bazujące na tradycjach Suwalszczyzny, a ich bogaty smak olśniewał i sprawiał, że nasze kubki smakowe były bardzo usatysfakcjonowane. Wkrótce, nasze wczasy dobiegły końca, a my z nutką nostalgii opuszczaliśmy to wspaniałe miejsce.

Planując nasz wakacyjny wyjazd mieliśmy na uwadze kilka istotnych rzeczy, które sprawiły, że nasz pobyt miał być idealny. Udało nam się znaleźć wspaniałe miejsce, które przyciągnęło nas atrakcyjną ceną, komfortem oraz interesującą kuchnią. Dzięki temu, nasz urlop był bardzo udany, a my wróciliśmy wypoczęci.