Terminal POS – serwis

Każde urządzenie ma prawo się czasami popsuć. Terminale POS generalnie są dość wytrzymałe, ale również i one ulegają różnym awariom. Grunt to oddać je w porę do serwisu.

Naprawa terminali POS według serwisanta

terminale posNa rynku jest wiele firm, które dzierżawią terminale lokalom handlowym. To w interesie tych pożyczających przedsiębiorstw powinno być zadbanie o to, aby wszystkie terminale POS dobrze działały. Niestety, nie zawsze tak jest. Wiem z własnego doświadczenia, bo ja akurat pracuję w serwisie tych urządzeń. Terminale płatnicze są do nas oddawane często jak już naprawdę nie wiadomo czy jest sens naprawiać, czy nie lepiej sprawić sobie nowe. Firmy wykorzystują posiadany sprzęt na maksa, a dopiero później chcą go naprawiać. Dziwi mnie takie podejście, ale co ja tam wiem. Normalne, że jak terminal POS jest w rękach dzierżawcy, to wówczas on powinien zatroszczyć się o to, aby firma, która mu daną rzecz pożyczyła do użytkowania, ją naprawiła. Niekiedy jednak okazuje się, że zjawia się wyłącznie przedstawiciel firmy, coś tam postara się naprawić i terminale płatnicze w ogóle do nas nie docierają. Dzierżawcy wolą stosować naprawy doraźne, które niestety czasami kończą się nawet totalnym zepsuciem urządzenia. Wtedy już nie ma wyjścia i trzeba sprawić nowe urządzenie. Czy nie lepiej jednak oddawać terminal POS do serwisu zawczasu? Nie mogę się temu nadziwić. Przecież wtedy i klient, i firma byliby bardziej zadowoleni. Często jednak szuka się oszczędności nie tam, gdzie się tak naprawdę powinno. To przykre, bo urządzenia mogłyby mieć znacznie większą żywotność. My i tak mamy zawsze dużo roboty.

Wolałabym jednak, aby trafiały do nas także mniej uszkodzone urządzenia, a nie tylko takie już wymagające kompletnego „remontu”. Podejścia ludzi jednak nie da się zmienić. Każdy ma swoje przekonania.

Więcej informacji o terminalach i ich naprawie dostępnych jest pod adresem http://www.cardpoint.pl